onsdag 8 maj 2013

Dröm blir verklighet!


Just nu lever jag i drömmarnas värld. Jag har idag tackat ja till ett års praktik i Kuala Lumpur så det kommer nog droppa in mer och mer planering inför detta stora äventyr som jag kommer vara med om. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, det känns verkligen sjukt att lilla jag ska iväg och att detta händer mig. Det är en otrolig möjlighet som nu har givits till mig och jag känner mig otroligt tacksam och exalterad. Själva praktiken kommer att ske på Lion and Lion Agency som är en digital marknadsföringsbyrå. Dom har väldigt stora kunder som t.ex. IKEA, Google, Samsung m.fl. vilket känns stort att jag kommer få möjlighet att jobba på projekt för så stora kunder. 

För en månad sedan trodde jag aldrig att detta skulle kunna ske men nu känns det som en väldigt nära vardag som kommer närmre för var dag. Det kommer bli otroligt tufft och jag kommer få lära mig massor vilket är just det jag är ute efter. Jag vill ha denna arbetserfarenhet och jag är beredd att göra mitt yttersta för att få ut så mycket som möjligt av det här för jag tror att det kommer ha en stor påverkan på mitt framtida arbete och möjlighet till arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar