måndag 13 maj 2013

Äntligen är bidraget klart!

God kväll i stugan!

Det har varit riktigt tuffa dagar. Det har inte varit mycket vila i helgen då det jobbats mycket med bidraget till Ex:cellent. Igår kom jag hem runt halv tolv på kvällen från universitetet. Nu är vi klara och jag känner mig nöjd med själva konceptet, det känns starkt.

Jag kommer lägga upp bidraget här längre fram. Om vi vinner så kommer Kolmården gå vidare med det och i sådana fall innebär det publicering och då vill jag inte gå ut med det innan det är klart och publicerats från deras håll. Blir det ingen vinst kommer det upp i slutet av veckan. På torsdag är det röstning och då får vi även reda på vinnaren skulle jag tro. Det är Kolmårdens marknadschef, en person från reklambyrån Byn och en person från reklambyrån Söder som Kolmården jobbat med i sina nuvarande reklamer och marknadsföring som kommer kora en vinnare. Själva rösterna kommer de ta med i beräkningen men det är juryn som väljer det vinnande bidraget.

Så håll tummarna på torsdag för mig och min grupp. Det vore riktigt roligt att kamma hem en vinst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar