torsdag 9 maj 2013

Känslorus.

Just nu är jag i ett känslorus. Jag är glad, uppspelt, lycklig, rädd och nyfiken på en och samma gång. Jag har legat och visualiserat mina känslor lite i appen Sketchbook. Igår kom stora nyheter och jag har inte riktigt landat i allting ännu. Det är mycket som behöver fixas inför avresa och jag har mycket roligt kvar i skolan som ska göras. Jag och Josefin jobbar med brandbook och en kampanj för vårat fiktiva företag Karma, Sedan håller jag på en massa med Ex13 så det kommer bli en hel del sena dagar med montering och förberedelser inför utställningen som ska äga rum 16-18 maj i Norrköpings konserthus. Förutom allt detta är jag dessutom med och tävlar i Ex:cellent som är tävlingen som pågår under Ex13. Just denna tävling ska jag arbeta med idag hela eftermiddagen och kvällen.

Hur som helst, jag är i världens känslorus och som tur är har jag lite roliga projekt här hemma på gång som håller mig nere på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar